Օմանի արտգործնախարարը հայտարարել է, որ Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլը տեղի կունենա հաջորդ ուրբաթ՝ Իտալիայի մայրաքաղաք Հռոմում։ Իրանի և ԱՄՆ-ի պատվիրակությունները Թեհրանի միջուկային ծրագրի և ԱՄՆ-ի պատժամիջոցների վերացման վերաբերյալ չորս փուլ են անցկացրել Օմանի մայրաքաղաք Մասկատում և Իտալիայի մայրաքաղաք Հռոմում։ Բացի այդ, Իրանը, Ֆրանսիան, Գերմանիան և Մեծ Բրիտանիան ուրբաթ բարձր մակարդակի հանդիպում են անցկացրել Ստամբուլում։               
 

«Տարիներ առաջ որոշել էի գնալ մի որևէ գյուղ, բացել թատերական խմբակ»

«Տարիներ առաջ որոշել էի գնալ մի որևէ գյուղ, բացել թատերական խմբակ»
20.03.2015 | 00:25

«Յանուս» արտիստական թատրոնն օրերս հանդիսատեսի դատին հանձնեց «Բռնաբարված հարսանիք կամ խաբեություն հայկական ձևով» կատակերգությունը: Թատրոնի տնօրեն, գեղարվեստական ղեկավար ՄԽԻԹԱՐ ՄՈՍ-ՄՈՒՇԵՂՅԱՆԻ հետ մեր զրույցը թատրոնի ստեղծագործական անցուդարձի, առաջիկա ծրագրերի և առկա խնդիրների մասին է: «Յանուս»-ը հիմնվել է 2008-ին: Խմբում ներառված է շուրջ 20 դերասան: Ներկայացել են 20-ից ավելի պրեմիերաներով («Օնոֆը», «Սիրահարը», «Կայսեր որդին»): «Յանուս»-ն իր մուտքը թատերական աշխարհ ազդարարել է «Օնոֆ» ներկայացմամբ: Բեմադրվող պիեսների հեղինակը հիմնականում Մխիթար Մոս-Մուշեղյանն է: Մի քանի օրից լրանում է «Յանուսի» հիմնադրման 8-ամյակը: «Մարտի 27-ը Թատրոնի միջազգային օրն է: 2008-ի այդ օրն է նաև հիմնվել մեր թատրոնը: Զուգադիպել է: Մարտի 27-ը նաև իմ ծննդյան օրն է»,- ասաց Մխիթար Մոս-Մուշեղյանը:

-Որտե՞ղ կարելի է դիտել ձեր ներկայացումները:
-Հանդես ենք գալիս ամենատարբեր բեմերում` Համազգային պետական թատրոնում, Կույրերի միավորման մշակույթի տանը, «Մետրո» թատրոնում, «Կանազ» մշակույթի տանը և այլ բեմերում: Դժվար է, երբ չունես սեփական տարածք, սեփական բեմ:
-Հանդիսատեսի խնդիր ունե՞ք:
-Հանդիսատեսի խնդիր այսօր բոլոր թատրոններն ունեն:
-Ինչպե՞ս եք տեղեկացնում հանդիսատեսին ներկայացումների մասին: Գովազդը մեր օրերում մեծ դեր ունի:
-Այդ հարցում մեծապես օգնում է համացանցը:
-Մարզերում հյուրախաղեր ունենո՞ւմ եք:
-Այո, շրջել ենք Արցախում, ՀՀ մարզերի ամենատարբեր, այդ թվում` սահմանապահ գյուղերում: Մարզերում հիմնականում մանկական ներկայացումներ ենք ցուցադրում՝ «Քաջ Նազար», «Չախ-չախ թագավորը», «Սուտասանը» և այլն: Տոմսերի արժեքը սիմվոլիկ է` 200-300 դրամ:
-Հովանավոր ունե՞ք: Տոմսերի Ձեր նշած գինը հազիվ ճանապարհածախսին բավականացնի:
-Կազմավորման օրից մեր թատրոնը հովանավոր չի ունեցել:
-Էնտուզիա՞զմն է օգնում:
-Ոչ, արդեն այդ տարիքում չենք, որ առաջնորդվենք էնտուզիազմով: Ավելի շատ նախասիրության հարց է, գաղափարի: Մարզերում թատրոն չկա, մայրաքաղաք գալը ծախսատար է: Մարզերի երեխաները նաև մասնագիտություն ընտրելու խնդիր ունեն: Թատերական ինստիտուտն ամեն տարի ավելի քան 500 բեմադրիչ, դերասան է տալիս: Նրանց մի մասը ընտրել է այդ մասնագիտությունը, որովհետև մոդայիկ է: Ինչ-որ ժամանակ վարսավիրությունն էր մոդա, հետո խոհարարի մասնագիտությունը: Հիմա էլ մտածում են` դերասան դառնան, սերիալներում խաղան: Վարձատրությունը լավ է: Սահմանամերձ գյուղերի երեխաները պետք է ամեն ինչից տեղյակ լինեն: Գուցե և այդ ներկայացումների միջոցով, թատրոնը գյուղ տանելով, ապագայում ունենանք մեծ ու շնորհալի դերասաններ:
-Մարզային թատերախմբերի մասին ի՞նչ կասեք:
-Շատ են սիրողական, լուրջ մասնագետներն իրենց նեղություն չեն տալիս գյուղ գնալու: Տարիներ առաջ ես որոշել էի գնալ մի որևէ գյուղ, բացել թատերական խմբակ: Հետո փոշմանեցի:
-Ինչո՞ւ:
-Որովհետև դեռ անելիքներ ունեմ, վստահորեն կգա ժամանակը, երբ կգնամ:
-«Յանուս»-ի ներկայացումները հիմնականում Ձեր պիեսների հիման վրա են բեմադրվում: Ո՞ր ժանրում եք ներկայանում:
-Ես կողմ եմ դրամատիկական կերպարներին, սիրում եմ դրամայի ժանրը, բայց բեմադրում եմ կատակերգություն: Դա մեր ժամանակի պահանջն է: Մեր վերջին պիեսում գործազուրկ հերոսները գնում են կողոպտելու օտարազգիներին, հետո իրար են կողոպտում: Մերօրյա խնդիր է: Հանդիսատեսը պետք է ինքն իրեն տեսնի:
-Ո՞րն է Ձեր թատրոնի հիմնական խնդիրը:
-Մեր թատրոնն ունի տարածքի, աջակիցների խնդիր:
-Եռամսյակը մեկ եք հանդես գալիս, չունեք ներկայանալու մշտական տարածք: Այնուհանդերձ, «Յանուսն» ունի՞ իր հանդիսատեսը:
-Բնականաբար, եթե չունենայինք, պիտի մտածեինք, որ ինչ-որ բան ճիշտ չենք արել ու դադարեցնեինք մեր գործունեությունը:
-Թատերասերները այցելում են երևանյան տարբե՞ր թատրոններ, թե՞ ունեն իրենց սիրելի թատրոնը:
-Երկու տարբերակն էլ կա: Մի մասը հետաքրքրվում է բոլոր թատրոններով, բայց, վերջին հաշվով, ընտրում է իր թատրոնը, իր սիրած դերասանին:
-Ո՞րն է ձեր ամենապահանջված ներկայացումը:
-«Բռնաբարված հարսանիքը»:
-Առաջիկայում ի՞նչ ծրագրեր ունեք: Պրեմիերաներ կլինե՞ն:
-Երկար ժամանակ է` ուզում եմ բեմադրել Հուլիոս Կեսարի մասին գրած իմ պիեսը՝ «Հուլիոս Կեսար. վերջին շաբաթը երկրի վրա»: Սատիրա է` հիմնված պատմական փաստերի վրա: Սատիրայի ժանրը կորել է հայ թատրոնների խաղացանկից:
-Գուցե պահանջա՞րկ չկա:
-Ժանրը պետք է պահպանել: Հիմա շատ ներկայացումներ կան, որոնց պահանջարկը չկա, և հակառակը, կան պահանջարկ ունեցող ներկայացումներ, որ չեն բեմադրվում:
-Դուք կատակերգություններ եք բեմադրում ժամանակի՞ պահանջով:
-Այո, բայց կատակերգությունը չպետք է գռեհկության վերածել: Օրինակ, «Բռնաբարված հարսանիք»-ի վերնագիրը կոպիտ է հնչում, երկար ժամանակ մտածում էի, որ պետք է փոխել: Բայց երբ նայում ես բեմադրությունը, հասկանում ես` ինչի համար է դրված: Մեր օրերում կարող ես հանդիպել «Պուտինն ու Օբաման» վերնագրով ներկայացման գովազդի, գնում ես, տեսնում` մեկի մականունը Պուտին է, մյուսինը՝ Օբամա: Ընտրած վերնագրի համար պիտի պատասխան տաս:
-Թատրոնի աշխարհում, առհասարակ, արվեստում նոր խոսք ասելը դժվա՞ր է:
-Ոչ, եթե խոսքդ դիպուկ է:
-Ի՞նչ կասեք վերջում:
-Կուզեի, որ հանդիսատեսը հասկանար` ինչո՞ւ է գնում թատրոն, ի՞նչ ներկայացում է դիտում: Թատրոնից տուն պիտի գնաս տպավորությունների ներքո: Ներկայացումը, լինի կատակերգություն, սատիրա, թե ողբերգություն, պետք է մտածելու տեղիք տա:


Զրուցեց Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 4131

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ